HEJ STOCKHOLM



Yes, så ligger det till. Jag åkte direkt från flygplatsen till träningen, så är rätt slut nu. Har i alla fall haft det hur jävla grymt som helst i Skåne, kommer sakna Emelie och mina andra fina vänner sååå mycket. Ska ladda över bilder från kameran senare!

Just nu sitter jag och snackar med David och Jun på facebook och snackar med min fina Axel i telefon. Jag ägde ut honom som f a n nyss. Han fick panik och jag garva, woho me like! Men ska bygga upp min fantasi så jag kan ta igen på all bloggning jag skippat.
Puss på er!♥ / Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din tröja? :)

2011-01-04 @ 22:31:08
Postat av: Mimmiiiss

Hej, ville tipsa om att alla som skickar idol bilder på mig kan nu skicka till [email protected]! :)

Jag länkar dig för mina 300-400 bes varje dag och 1166 följare på twitter! :) Puss på dej!

Jag tog bort den andra eposten för att vissa skickade bilder på sig själv för att bli sedda.

Och om du inte vill så ber jag om ursäkt! :)

Såg förresten att du gjorde en idol bild åt sarah tjulander! :) Den var så sjukt fiiin! Kan du tänka dig att göra en sån åt mig? Skulle vara jätte gulligt!:)Puss på dej!

2011-01-10 @ 17:00:03
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0