BRIST PÅ NÅGOT ATT SKRIVA

Vem ringde dig senast? Evelina bästavän
Vad har du för bh på dig just nu? Vit från H&M
Vad har du för trosor på dig just nu? Spets
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Jag är inte sur.... jag hatar dig.. hejdå. Är från privat.
Vad brukar folk få för intryck av dig? ingen aning...
Har folk kallat dig slampa?  japp senaste gången va idag
Har du slagit någon riktigt hårt? nej, aldrig.
Använder du parfym? varje dag
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? ansiktet
Villka slags killar faller du för? såna som visar sina känslor, är seriösa, inte skriver bby och sånt bullshit osv...
Vad kollar du på först hos en kille? ansiktet
Vill du ut och festa nu? nae, är på sämsta humöret
Vad är klockan? 20.19
Vilken färg har din mobil? svart
Vad ska du göra nu? blogga
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? nej, inte mina närmsta
Är du social? mot vissa, andra inte
Känner du att du orkar med en fråga till? ah har inget bättre för mig
Bara för det kmr det en fråga till: vad tänker du när du vaknar? mobiiiil!
Kan du gå ut utan smink? hemma och när ja är inomhus med bara mina närmsta, annars inte
Är någon kär i dig? de skriver dom iaf..
Är du kär i någon? halft
Vad står det i ditt elfte sms? ta dig något att äta fort!

/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0