HÄR ÄR JAG!

 Tänkte berätta lite om mig själv, det finns väldigt mycket att säga, men jag gör det kortfattat!
Mina intressen är att spela handboll & fotboll, och mest av allt att vara med mina vänner. För dem som inte visste det, så bor på jag på Ekerö. En ö precis utanför Stockholm. Men helgerna spenderar jag hellre inne i stockholm stad än ute på ödemarken! Jag gillar inte ekerö! euuw. Jag är oftast ute på kvällarna, och nu på sommarlovet lever jag varje dag som om det vore den sista. Jag irriterar mig grymt lätt på folk, och kan tyvärr inte hålla det inom mig. Kläcker genast ut det i en kommentar. Vilket är något jag inte gillar med mig själv. Eftersom detta skulle bli kortfattat slutar jag nog här. Men jag måste bara säga en sak, vad ni än gör.. kommentera alltid med namn!
P U S S


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fy helvete vad du är vacker min vän <3

2011-05-12 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0