MIN NYA BLOGG

Hejhej allesammans!
Rebecca är mitt namn. Har nu gjort en blogg med namnet rebeccaloof. Har haft ett antal bloggar förut, men tröttnat och slutat. Men denna gången får vi hoppas på att jag håller mig fast vid bloggen ett långt tag! Designen ska självklart fixas, och till hjälp har jag min underbara bästis Evelina. Hon kan allt om sånt! Själv har jag bara picasa 3 jag kan använda mig av.

de jag kommer dela med mig av i min blogg kommer att vara videobloggar, outfits, shopping, ett inslag av vardagen & vad jag tycker och tänker! Ska försöka att göra videobloggar minst en gång i veckan, och outfits ännu fler. Jag ska skriva så ofta jag kan, men siktar på minst 3 inlägg varje dag då det självklart finns undantag.
Nu börjar jag babbla på för mycket.. bloggen kommer snart vara fixat då jag börjar med den riktiga bloggningen.
KYSS ! / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0