Svar till frågestunden. Del 1

Amanda & Mikaela om FRÅGESTUND!!!!!:

varför är du så söt? haha, Är inte nöjd med mitt utseende ens.. men tack!

varför ser du så bra ut? Samma som ovan

har du någon gång färgat håret? Jag har slingat mitt hår, men bara en gång!

vad anväder du för smink? Mascara, kajal, puder, roage, concealer

vad anväder du för shampoo? Ingen aning, olika varje gång jag tvättar håret

vilket är ditt favorit djur? Typ hund

vem är din allra bästavän? Om man räknar här ifrån stockholm så har jag mina tre absolut närmsta - Matilda, Evelina och Elin. Men Evelina är den jag nog umgås med hela tiden.

är du lycklig? Jarrå, men ofta finns det stunder jag känner precis tvärtom.

vad tycker du om mig? Snäll, söt =) Känner dig inte så bra.

gustav om FRÅGESTUND!!!!!:

har du någon gång pullat ? Varje sekund på dygnet!

Fanny om FRÅGESTUND!!!!!:
Vart brukar du köpa dina kläder? Favorit affär? :) Ofta på H&M, Gina, jc ibland.. favoritaffär är nog bikbok eller H&M.

stora starka biffen om FRÅGESTUND!!!!!:
är du oskuld lilla damen? Japp, jag är oskuld.

Melissa om FRÅGESTUND!!!!!:
har du strulat? Yes

hur många gånger?
typ 10 ggr

tycker du att du har stora bröst?
Normala för att va i min ålder

röker du?
nej

F <3 om FRÅGESTUND!!!!!:
Har du kille? Isf vad heter han?;) Nej jag är singel ;)

Pernilla om
FRÅGESTUND!!!!!:
Hur vill du att ditt liv ska se ut när du är 30 år?
Alltså ska du ha barn, vad ska du jobba med osv?
Puss på dig min älskling! Jag vill ha minst 2 barn och en man. Jobb - gud, ingen aning! Puss på dig också!

jennifer om FRÅGESTUND!!!!!:
Favortit affär ? Bikbok & H&M

Favortit mat ?
Typ kött med bea och ngt till  :P

Favortit färg ?
piiiink

emilia om FRÅGESTUND!!!!!:
favoritfärg? rosaaa

en bästavän eller flera vanliga kompisar?
Det beror på om ja har flera som är äkta. Men i nuläget är det snarare bästavän.

favoritfilm?
Poseidon

favoritplagg i garderoben?
Mitt rosa volang linne

mobil eller dator?
Gud vad svårt, kan inte klara mig utan något. Men Dator..

Malin
om FRÅGESTUND!!!!!:
Vad har du för fritidsintressen? (: Vara med kompisar, spela matcher, älskar utekvällar!


Alice om FRÅGESTUND!!!!!:
Din högsta önskan just nu? Puss ! <3 Att vi får besked om att vi kan åka till Thailand i vinter!!!! Vilket vi inte kan just nu...

Jennifer :)  ([email protected]) om FRÅGESTUND!!!!!:
Hej :)
Vilka bloggar läser du?
www.makeupbow.blogg.se, www.Sarahtjulander.blogg.se , www.ekva.blogg.se och mina närmsta vänners bloggar!
Tycker du din enga blogg är bra? Ibland, när jag uppdaterar ofta och har bra fantasi och känner att varje inlägg är roligt att läsa. Men ibland när jag går in på min blogg känner jag att den suger!

Vad är din favoritfärg?
rosa

Vad är ditt favoritplagg i garderoben just nu?
Rosa volanglinne

Mallan.. -.- om FRÅGESTUND!!!!!:
hur ser en vanlig helg ut för dig ? Alltid en match. Jag sover hos någon varje helg, det händer 9 ggr/10 att jag sover hemma båda dagarna. Går alltid ut en kväll och träffar massa!

varför är du så söt och enormt sexig?
Haha malin då! xD

vad heter dina 3 närmsta vänninor?
Evelina, Elin & Matilda

om du inte FICK gå på birkaskolan, vilken skola skulleru gå i då ?
Tappström eller träkvista.

hur ska en kompis vara?
Alltid finnas där, aldrig missbruka meningar och skriva '' älskar dig '' till 20 st andra kompisar ( då känner man sig inte speciell någonstans ) Stötta och förstå så gott den kan.

säg en du aldrig skulle banga att strula med?(måste vara en 96 POJKE från ekerö)

96, hm... finns ingen.



Det var första delen! Ska försöka hinna andra delen idag också!
/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0