Svar till frågestunden. Del 2

Anonym om FRÅGESTUND!!!!!:
öl eller vin? ingenting

Anonym om FRÅGESTUND!!!!!:
gillar du jesper bengtsson? kompis

ROSSIS om FRÅGESTUND!!!!!:
Brukar du ha lingonsylt eller ketchup till dina köttbullar? Hah, vilken skämtare. Antingen ingenting eller ketchup ;))


...haj om FRÅGESTUND!!!!!
har du kille? är du kär? Nej jag har ingen kille. Om jag är kär... njae. kanske påväg

mandiz om FRÅGESTUND!!!!!:
Hur lång tid innan skolan börjar måste du gå upp för att hinna allt på morronen? :)
 en och en halvtimma innan

Äter du hellst, kattbajs eller 10 hamster ögon? :D
Haha, 10 hamster ögon. Dom är ju så jävla små så man borde inte känna dom.
Handboll eller fotboll? just nu känns det som jag brinner mer för fotboll. Men det går i perioder.
Puss beccs! <3<3<3<3

Jilly om
FRÅGESTUND!!!!!:
Hur lång är du?
 ca 1.63 cm

Vad väger du?
43 kg

Vad är du minst nöjd med med dig själv?
På kroppen är det typ mina ben.

Har du botox i läpparna elr är de naturligt stora?
Har inte botox, så isf naturligt stora.

Handboll elr fotboll?
Samma som där uppe

Röker/Dricker du?
nej!

Har du fått din mens en?
japp, för lång tid sedan.

Har du bra betyg i skolan?
Vi får inte våra första betyg förns i jul

Din absolut närmaste kompis?
Evelina

om FRÅGESTUND!!!!!:
gillar du Anton Hubinette? Nu bara som kompis

A l i c e om
FRÅGESTUND!!!!!:
Din högsta önskan just nu?
Att kunna åka till Thailand i vinter igen

Den tjöjan & byxan du gillar mest?
mina ljusa jeans och min volang tröja

hejsan. om Angående frågestunden:
hur gammal är du ? Fyller fjorton om drygt en månad

intressen?
Kompisar, killar..

är du singel?
Japp

va tycker du om för slags killar?
Killar som visar sina känslor och som är på. Gillar inte sånna som skriver bby, gmn och sånt bullshit snack.

Anonym om FRÅGESTUND!!!!!:
har du nånsin knullat?? Nej aldrig någonsin nånsin i hela mitt liv!

Matilda om FRÅGESTUND!!!!!:
Din favorit låt ? :D <333333 Älskar dig! Hm.. svår fråga. Ingen just nu (: Älskar dig också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du gillar alltså jesper bengtsson eller ? :)

2010-09-01 @ 13:39:44
Postat av: F

de tror jag ;)

2010-09-02 @ 17:32:02
Postat av: Nej ? Va ?

Hur mår du ?

2010-09-04 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0