Boys don't cry


Hehe, märkte nu att jag laddat upp videon innan som privat, med andra ord så kan bara jag se det. Men nu har jag fixat det, så nu borde ni kunna se det utan problem!

Har ännu inte insett riktigt att det är jullov, men jag blir skitlycklig så fort jag tänker på det. Fan vad skönt ju! Den riktiga första julllovsdagen är redan planerad. Den kommer jag tillbringa med Elise och Jun i stan. Ska köpa lite julklappar, fika och bara... njuta av julen. Jag och Elise sticker säkert ut på kvällen, och hon sover också hos mig! Väldigt najs. Älskar den ungen ♥ Har inte så mycket mer att säga just nu, bloggar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0