FÖRSTA DECEMBER

Hemma! Måste bara säga att jag ramlade i trappan för ett tag sen, och aj som fan vad det gjorde ont. Anteckna om ni vill! I alla fall så sitter jag och försöker få tag på kajsa den lilla ungen. Men självklart har hon tappat sin mobil någonstans, så det är lite småjobbigt. Vi två ska troligen sova hos henne på fredag, så måste planera lite, hihi.

Idag är det ju första december! Och jag som fått på hjärnan att det inte är vinter ännu, men antar att jag får erkänna att den kommit! OH JÄVLAR, jag har ingen kalender. Det slog mig först nu, vill ha en chockladkallender och en presentkalender! Dax att ringa mamma... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0