Imorgon sticker jag

Ojoj, har inte bloggat på hela dagen. Men i alla fall så har jag varit i stan med Evelina. Jag köpte en halsduk, en mössa och en odd molly tröja. Hinner tyvärr inte lägga in bilder nu!

IMORGON ÅKER JAG TILL SKÅNE! Jag ska åka hemifrån klockan 09.00, så måste lägga mig snart. Åker flygplan från bromma till malmö, helt själv faktiskt (a) Ska försöka att slänga in ett inlägg innan jag sticker imorgon. Vad jag flyger i osv, sen bloggar jag självklart när jag kommer fram också. För er som inte förstått det så ska jag till min bästa kompis Emelie som bor i staffanstorp, stannar där i fem dagar. Kommer blogga där, så ingen tom blogg blir det inte. Ska avsluta mina konversationer på facebook nu, hej så länge!

Snälla kom hem nu Bianca! Jag saknar dig så det gör ont. Jag älskar dig bästa vän ♥
så mycket... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0