j u l a f t o n

Det var bara för en liten stund sen jag förstog på riktigt vilken dag det faktiskt var idag, det är ju julafton! En dag som firas en enda gång på året. Det är ju fan en speciell dag! Fast jag har knappt fixat mig någonting, ser riktigt ful ut om jag ska vara ärlig.

Alla gäster har redan kommit, vi är cirka 13 personer i mitt hus. Alla paket ligger under granen och jag har precis kollat på Harry Potter med mina underbara kusiner. Dom är så jävla roliga! Vi ska snart köra något present spel. Man sitter vid ett bord, slår en tärning, tar presenter av varandra osv. Jag vet inte, den leken kanske är känd på julafton? I alla fall så sitter min kamera på laddning just nu, kommer ta jättemycket bilder i eftermiddag och ikväll som jag sen lägger upp på bloggen. Det blir inlägg med lite jämna mellanrum idag, tror ändå inte så många tillbringar denna dag framför datorn. Ska vara lite social nu.
GOD JUL ÄNNU EN GÅNG! ♥ /REBECCA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0