LIVE FRÅN SKÅNE

Tja! Jag sa att jag skulle blogga när jag kom fram, blev tyvärr inte så. Jag, Emelie och Malin åkte direkt till ett köpcenter i Lund istället. Malin stack precis, så nu är det bara jag och Emelie kvar. Vi ska snart sätta på en film och äta massa godis, myyyys. Btw, imorgon är det fan nyårsafton! Vi har ingenting planerat på förmiddagen, så vi har bestämt att vi ska göra videoinlägg och blogga en massa. Vi kommer ta miljarder bilder som ni självklart kommer få se. Jaja, bloggar senare. Puss♥


Vill att ALLA ska klicka in på Lina och Emelies blogg, där kanske vi kommer uppdatera när det inte blir någon uppdatering här. Så alla klickar nuuuu --> http://LINAEMELIE.DEVOTE.SE/

Jag och Emelie i våras, loveu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0