That's bad. Really bad.

Sitter och tittar på handboll. Sverige - Rumäninen. semifinal i EM. Har kollat på olika filmer hela dagen, och det känns verkligen som att jag ska ruttna och dö.

Jag var hos doktorn på ekerö igår, men dom var värdelösa så dom visste inte var det var för fel på mig. Så om drygt en timma ska jag och mamma åka in till akutsjukhuset, om inte dom hittar felet så kommer jag avlida smärtsamt. RIP. Jag hoppas att ni förstår att jag inte kan blogga så mycket, eftersom jag varken kan prata eller äta plus att det gör ont när jag är i helt vanligt läge också. Ska följa svenskarnas väg till EM-finalen nu. Kram från mig ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad har hänt?♥

2010-12-19 @ 09:06:18
Postat av: ekva

Nej, det var det inte! <3333

2010-12-19 @ 12:55:32
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2010-12-19 @ 16:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0