Glad & ledsen


Okej.. det är inte 100% säkert, men 98%. Jag är så pass sjuk så jag inte kommer kunna gå till skolan på varken måndag eller tisdag. Okej, jag skulle mycket heldre varit frisk och gått dom två enkla dagarna, än att vara sjuk och missa dom. Menmen, nu är det i alla fall jullov för mig, och jag har skitmycket att se fram emot!

Sitter och försöker centrera min blogg, men eftersom min stilmall är helt cepe så funkar det inte. Blir sååå arg! Så ekva, när du ser det här - hjälp mig! Behöver hjälp med lite annat också så, hehe (a). Eftersom jag mår mycket bättre, så bloggar jag snart igen! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0