Nu är jag vaken!

Godmorgon!

Ligger i min säng just nu. Vaknade för cirka 20 minuter sen och märkte att datorn låg precis brevid mig i sängen, så tog upp den och började lira...(?) Och hur ser planerna ut för dagen? Jo, när jag skrivit klart detta ska jag gå ner och äta frukost, måste sen packa klart till skåne och köra ett styrkepass. Efter det måste jag duscha, tvätta håret, raka benen och noppa ögonbrynen. Sen ska jag åka en sväng till stan med min saknade bästis Evelina. Vi snackade i skype i två timmar igår, lovely♥ Tror jag sticker ut och träffar resten av mina vänner ikväll, får se hur det blir. Nu måste jag öka! Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0