Världens bästa Matilda ♥


Drömde om dig inatt, du hade leukumi, cancer och skulle dö. Det var så jävla hemskt, vaknade mitt i natten gråtandes och fick hämta alvedon för jag fick så ont i huvudet. Fyfan. Sitter och kollar på videoinspelningar mamma spelat in på oss från Thailand. Har grinat i en timma nu, tänker på dig. Kollar på bilder på oss från Thailand, kommer på hur lycklig jag är som har en sån underbar syster som dig. Har jag dig, har jag verkligen allt. Hur många jag än säger att jag älskar, vet du vilka jag älskar på riktigt. Om jag bara kunde beskriva världens bästa syster på något sätt.. fan. Vet inte på vilket sätt jag ska beskriva dig, du är så jävla bra!

Tänk på mig när du går på standen på kvällarna, när du ska springa ner så långt du kan och sen akta dig för vattnen när vågorna kommer. Tänk på mig då. Jag längtar efter dig, redan. Längtar att få krama dig och berätta hur mycket jag verkligen uppskattar att du finns i mitt liv. Jag skulle aldrig kunna se en framtid utan dig, vad som än händer, så är du en sån person som jag kommer kämpa för hela livet. Dig ska jag ha kvar, oavsett hur många andra vänner jag träffar. Systrar är föralltid systrar, för varandra betyder vi så mycket så ingen förstår. Jag tänker aldrig någonsin sätta våran vänskap på spel, du är en del av mig. En riktig jävla del, inte bara ordet. Om alla småtjejer vill få reda på ett riktigt systerskap ser ut, kan de titta på oss. Ser man den andra gråta, gör man detsamma, offrar vad som helst för den andra. Du åker till Thailand idag, du kommer vara borta i 2 och en halv vecka, och jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Även fast vi inte umgås på fritiden lika ofta som förut, så vet jag ändå att jag har dig, men nu? Det finns ingen extra syster? Du är den enda. Snälla, kom hem fort.
Jag älskar dig Matilda, mer än någon kan ana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0