bästisfästis

När du ändå glömde logga ut från din blogg innan din pappa kom och hämtade dig i din svarta aoudi bil, lalala. Så kan jag bloggrape dig lite. Jag vill bara skriva ett par korta rader om dig & mig min älskade vän.
Du gör mig lycklig, du får mig alltid att skratta. När jag inte mår bra så får du mig att må bra. Du är min viktigaste ägodel. Det är svårt att hantera någon så fin som dig, man kan inte vara för fräck liksom. Man måste vara så tyst och otrolig, du gör mig otrolig. Du tog fram en människa i mig som aldrig funnits förut. Tillsammans kan vi gå genom eld, vi kan símma i vatten och flyga som två fåglar. Jag kommer aldrig sluta förstå dig. För du är något jag behöver. Och jag älskar att se dig må bra, älskar att se dig skratta. Låt aldrig någonsin någon ta min plats. Jag dör för att få vara din. Jag älskar när du håller om mig och pratar med din cpe röst. Vi pratar aldrig om våran framtid, vårat liv tillsammans skapas med tiden och det blir som det. Vi kommer tabba oss och göra misstag, men vad?! Det händer väl alla. Jag kommer kämpa för oss två, det lovar jag.
Jag kommer bevara dig lååångt inne i mitt hjärta och aldrig släppa taget om dig. Du kommer alltid att vara den jag vänder mig till. När jag mår som sämst är det du som tar upp mig på fötterna, när jag är som svagast bär du mig tills jag orkar stå upp. Jag kanske inte alltid visar att du betyder något men det känns i hjärtat. Det hoppas jag att du vet. Jag möter många människor i mitt liv men det är inte alla vänner som lämnar spår i hjärtat och det gjorde du och jag letade upp dig, sen fall jag för dig. Jag är så glad över att jag har dig. Det är dig jag vänder mig till om det är någonting, för jag vet att du alltid kommer stå där och kommer alltid ha dig vid mig. Precis som jag finns för dig finns du för mig. Du är en sån av få jag litar på. DU & JAG VI SKA ALLTID VARA BÄSTA VÄNNER. Och jag vet hur det är, att när du släpper min hand då kommer jag även förlora dig. Men då har du tröttnat på mig, och du kommer glömma mig mer och mer för varje dag. -
 Av att från början vart såhääääääär stort till att blivit såhär liten: .
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara för dig att du är en så underbar människa med ditt underbara sätt kommer du komma långt på, det vet jag. Jag vill att du ska veta att vad som än händer kan du alltid prata med mig. Du är guld, hela du är som en diamant. Lyser upp mitt liv och gör mig otroligt glad.
Hihi, tack för att du finns bebis :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0