Hemma från Linn!

Hello! Nu är jag hemma hos Linn, har haft det jättebra. Vi sov i Linns friggebod, så jäääääääävla mysigt. Shiat, dör för den. I allafall, efter vickys tjejmiddag drog vi ut och träffade alla andra. Kom hem runt 20 i tolv, då vi tjockade oss som fan och mest pratade, jätteskönt. Vaknade vid halv 9, åt en stor & jättegod frukost, kollade på Paradise Hotell och badade jacuzzi! uuuurmysigt har jag haft det!

Sitter och äter en billyspizza och väntar på att tanterna ska svara på mina sms. Hopplösa är dom! Kanske ska till stan i ca en timma sen, blev bjuden på middag. Men måste vara hemma tidigt eftersom jag har match imorgon! Hörs senare / R 

k a l l t!
All kärlek till er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0