Mycket text, hihi.

Jag har inte skrivit ett enda inlägg idag, och ändå har jag mer än 100 besökare hittils, Ni är ju för roliga ^^. Har gjort fem sidor matte på en halvtimma, känner mig ovanligt stolt. Nu har jag bara världens största prov framför mig, som vi hållt på med i sex veckor och det kommer bara vara en enda fråga på provet. Låter inte det grymtläskigt?

Planerna för morgondagen är i stortsätt klara. Direkt efter skolan åker jag in till stan med Jenny. Kikar lite och hon bjuder mig på bio som jag fick i födelsedagspresent av henne. Vi ska se Harry Potter 7, moahaha. Kanske drar en stund till bästa vän Bianca efter, beroende på hur mycket klockan är. Sen blir det träffa några goooa vänner och ha det bäst. Slaggar hos Pernilla imorgon!

Jag och Pernilla på grönalund i somras. Saknaden är helt jävla brutal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0