SMÅ KUL

Kollade runt lite i dokumenten och hittade alla mina gamla önskelistor, så jävla kul xD
 Här får ni ett smakprov...


• Finkläder
• Glasfigurer
 • Att mormor får en hund
• Vanliga kläder
• Spelet dröm dejten
• cykel
• Säng himmel
• Draperi
• En katt
• fina saker till mit rum och då menar jag sona saker som draperi och seng himmel förstås
• Tattyeringar
• Sona där gulliga gosidjurs hundar som kan hoppa och göra de man vill.
• Fina örhengen
• riktigt smink i en riktig sminklåda, RIKTIGT!!
• En sparbössa som räknar pengarna av sig själv
• Amy diamonds båda skivor
• Tobbes trolleri låda
• Och mest mormor får en hund!!!!!!!!!!!!

14 saker önskade jag mig.

Haha ja, det var det. '' att mormor får en hund '' wtf? Jaja, we´re all special...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0