Skövde med Matilda 2010


oj ful&driv. På tåget påväg dit!

Göttmóóós

SÅ OTROLIGT JÄVLA GULLIG. r.y.s.e.r

Mys! the same day

Matilda sparkar till glaset... suck.

Fixar oss t stan!


Fejkskratt á la Matilda Molin

Vi köpte lösgodis för över 90 kronor och hyrde '' guds tre flickor '' som vi båda redan sätt.

Vi var ute och gick på ett berg? och hamnade slutligen i en träsak. Ropa på intresseklubben.

tja.

röda ögon, flätor & en tunga.
 
Snygga jag!

Så, nu fick ni se några bilder från Skövde i alla fall. Jag hoppas ni förstår att jag är väldigt snäll och bjuder på nästan alla de här bilderna. Jag menar, vem orkar fixa sig och hålla på som fan när man endå bara är med släkten och det inte är några andra man känner. Pussar! / Rebecca

Kommentarer
Postat av: ekva

Sv: eyy jag vet, de är min ''broor'' :)

2010-11-01 @ 21:27:36
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0