Sorgligt men sant.



 

Det är sant. Dessa bilder är tagna för lite mer än en vecka sen, och jag har tappat allt hår som är under det röda sträcket, det finns inte kvar!

 Mina toppar är sjukt slitna, och det är pågrund av plattången. Måste sluta platta håret, men det går inte - jag är på riktigt beroende! Plattar i 20 minuter på skithög värme på morgonen, direkt när jag kommer hem från skolan ( ifall jag kanske kommer ta lite bilder ) Innan träningen, även fast jag inte bryr mig om hur jag ser ut just då, efter jag duschat ( så det ska vara grundplatt tills nästa dag ) Och grejen är den, att varje gång jag plattar håret så blir det platt efter tre minuter, men jag fortsätter 17 minuter extra utan någon som helst anledning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du är jätte fin i platthår, sluta inte platta :)

2010-11-11 @ 07:41:11
Postat av: annie

Du har inte alls slitet hår! :@ det är sjukt underbart! :S :) <3 kram !

2010-11-11 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0