BECCA ♥ BIANCA



Av alla miljarder i hela världen så fann jag dig, jag fick dig som min bästa vän. Innan vi träffades så trodde jag inte på mirakel, nu har jag ändrat uppfattning helt. Du fick mig att börja tro på saker jag trodde var omöjligt och det tackar jag dig för. Jag tror inte du förstår hur glad jag är att jag fått lära känna dig, kan verkligen inte förklara mig själv. Du betyder så mycket mer än ord för mig, och jag vill att du ska känna dig speciell när du läser det här. Från att jag levt 13 år utan dig, till att jag aldrig skulle kunna tänka mig ett liv där inte du fanns. Om du skulle försvinna, skulle jag gå av på mitten, skulle inte klara av trycket. Ingen av våra gemensamma kompisar förstår våran vänskap, inget vet hur vi är när det bara är du och jag. Tillsammans är vi speciella, det vet både du & jag om.  Och ingen kan sätta stopp för våran vänskap. Jag tänker kämpa för den tills det sista och längre än så, för det är bland det värdefullaste jag har. Varje gång jag ser dig ledsen, känner jag detsamma, varje gång du ler får du mig lycklig. Jag kan gråta med dig, skratta med dig, vara mig själv. Tillsammans klarar vi allt, vi ska ta oss igenom alla motgångar, det vet jag att vi kan. Varje dag utan dig gör ont, det har gått en och en halvdag sen vi sågs senast, men endå saknar jag dig så mycket. Kände första gången att du hade något, något som ingen annan har.  Jag tänker inte göra en bibel av det här, du ser det ändå bara som en vanlig text till en vän. Fan.
Finner inga ord, det går inte, blir så jävla arg på personen som skapade meningslösa ord som betyder så lite till skillnad från dig. ta åt dig av allt jag skriver, och tänk på att du  egentligen betyder så mycket mer än allt jag skriver.
Jag älskar dig bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0