Kom och ta mig långt härifrån.


Klockan är 22.30 och jag sitter och plattar håret utan anledning, det måste vara någonting fel på mig. Jag ska gå och lägga mig om drygt en timma, ska inte träffa en människa innan dess men endå sitter jag och bränner upp mitt hår så det blir slitnare. Inte normalt.

Det är sjukt hur mycket jag vill flytta, till Bianca, Douglas, David, Fabbe och alla. SÅ NAJS DÄR. Vi ska kanske flytta dit när jag börjar gymnasiet, men hallå? Det är ett och ett halft år kvar?! Jaja, slut sörjat. Nu ska jag droga lite lugn musik ett tag och efter det lägga mig i sängen och smsa gal1. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0