Början på ännu en ny vecka

Hej alla läsare! Hur mår ni? Själv mår jag ovanligt bra. Även fast jag ligger efter megamycket i skolan. Jag har alltid en strategi, veckan innan lov pluggar jag gärnet, för jag menar.. sen är det lov?! Och vem i hela världen tänker på ett lov gå runt och ha dåligt samvete & ångest över skolan, inte jag i alla fall. måndag-torsdag=PLUGG!

Håller just nu på att planera höstlovet, verkar som om det blir ett lugnt men ändå roligt lov - like it! Snart får ni reda på hur mitt höstlov ser ut, HUGS! / Rebecca


Kommentarer
Postat av: Emrik

2010-10-26 @ 13:45:51
Postat av: Emrik

Du menar efter och inte även va?

2010-10-26 @ 13:47:40
Postat av: Emrik

2010-10-26 @ 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0