ett kursivt inlägg

Ojoj, mina besökare bara sjunker och sjunker. Fan. Jag vet att det är pågrund av min uppdatering. Kanske ska sluta blogga endå. Har såhäääär mycket plugg, träningar och annat hela tiden. Bloggen kommer då i andra hand.

Imorgon drog ja somsagt ut och träffade på massa fina människor, bland annat Bianca. Hade de chill med henne hela kvällen och kom hem runt 11 eftersom jag ska på handbollsmatch idag. ( därför är jag uppe nu, 08.11 )
Bilder från gårdagen får ni i nästa inlägg!
Btw, jag lackar sönder! Min kursiv knapp och hackat sig, så kan inte skriva något annat än kursiv. ÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: B

SV: Jaha okej, då har jag säkert mött ditt lag någongång. Jag spelade i värmdö IF :D haa <3

2010-10-03 @ 11:55:24
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0