från dagen som var











Jag älskar dig ♥
/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: :)

Hej hej!

Bara några små frågor om Konrad:)

Är han på G med någon eller tsm?

Vad gillar han för tjejer?

Om jag skulle vilja flörta med honom hur skulle jag göra då för att han skulle bli kär?:)



Skulle vara jätte tacksam om du svarade på mina frågor i bloggen! :) puss

2010-10-05 @ 15:15:55
Postat av: :)

snälla du skulle du kunna svara på mina små frågor? :)

2010-10-06 @ 22:32:22
Postat av: Rebecca

Svar; hehe jadu... Det är många från grönan etc som springer efter konrad. Och man ser att han tar upp sin mobil och skriver sms 24/7 med miljarder hjärtan, men det gör han till nästan alla :) Jag vet inte riktigt om han är på g med någon, inget jag vet om. Men han är i alla fall inte tillsammans med någon :) Jadu.. fråga honom va han gillar för tjejer ;)

2010-10-07 @ 14:41:08
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0