Herr...



Här har vi då ingen annan än Marcus Björk. Fjorton år gammal och går i min klass. Han är omtänksam, lånar ut 19 kronor och är grymt rolig. Hans liv går åt till att spela wow, cod & cs och en helg utan lan finns inte i hans värld.
Han är inte speciellt mogen och erfaren för sin ålder, men det kommer väl med åren.
Detta skrev han nyss till mig på facebook :
Hej!
Förut var vi tre: Du, Jag och kärleken.
Vi är fortfarande tre: Jag, sorgen och saknaden.
Du har visat mig vad kärlek är
Ja, allt vad den innehåller och bär
jag önskar du vore här
För du är den jag håller mest kär

Jag ser dig när jag blundar
Jag ser dig när jag ser
Jag ser dig när jag sover
men sen ser jag dig inte mer
Jag begär inte att du ska falla för mig...bara snubbla lite...


Kommentarer
Postat av: Söt <33

Låter som en väldigt sööt kille kan man få hans nummer <33333 ?

2010-10-13 @ 18:02:42
Postat av: GamerN

fan vad söt grabb <3

2010-10-13 @ 18:07:47
Postat av: Marcus sötnowsen

lugn nu tjejer / killar

2010-10-13 @ 18:33:12
Postat av: lisalott

nr??<3

2010-10-13 @ 19:33:21
URL: http://lisasliv.blogg.se/
Postat av: Amanda W

Men gguuuuuud så gölligt! <3

2010-10-13 @ 21:48:10
URL: http://amandasarawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0