LYCKAD SÖNDAG

Var ju somsagt i kista med matilda och resten av familjen molin igår ( förutom golvmoppen ) Så grymtmysigt! Min andra familj kan man säga. I alla fall så åkte vi dit och kikade och Matilda klippte håret, jättesöt blev hon! Det tyckte däremot inte hon, men det är en annan femma. Höll på att garva ihjäl mig, matildas första kommentar när vi kommit ut ur salongen. '' Jag kommer dö oskuld '' HAHAHA. I alla fall åkte vi därifrån till brommablocks, det såg ut som en flygplats inuti?! Vi var bara där en kortis, men fick med mig lite saker. Sen åkte vi hem till Matilda, käkade godis, läsk & tittade på tv. Åt oxfilé och potatisgratäng till middag och fick sedan en Ben & Jerry av pappa Göran som vi åt till.. ingenting, vi snackade bara. Vad skulle jag varit utan den underbara familjen?

Innan:

Efter:


Jag och Matilda *haha* i provhytten..

MYS!


( suddig bild, as you see )

ÖVERLYCKAD SÖNDAG!
/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: sarah

Becca, du har så jävla rätt <3

2010-10-18 @ 15:53:19
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: alice

var fanns de där sööta blusarna(vilken affär)?

2010-10-19 @ 08:35:42
Postat av: Rebecca

Svar; hehe, H&M :)

2010-10-19 @ 09:36:48
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0