Vrid på huvudet


Det är sjukt hur trött jag är, skulle kunna somna sittande. Tro det eller ej, men ska nog gå och lägga mig snart. klockan är NIO. hahaha. Jaja, blir i alla fall fjorton fortare. För de som har missat de, så fyller jag år imorgon!
Känns som jag inte önskar mig något som jag skulle kunna få, så har ingen blekaste aning om vad de kan ha köpt.

Imorgon blir det.. ingen speciell dag alls faktiskt. Inget speciellt firande eller annat. Skola till kvart i fyra, hem och plugga & vila från träning. What a wonderful birthday! Detta inlägget blev jätterörigt & konstigt. Ska nog sluta skriva nu. pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0