VARNING FÖR TEXT

Har precis duschat i exakt 53 minuter. Kollade på klockan precis innan jag klev in, och precis när jag klev ut. Hihi.

Imorgon är det fredag, känndes som det var måndag. Det kommer typ vara nyårsafton om en vecka? Jaja, slutsnackat om det. Imorgon är det somsagt fredag och jag har en massa roliga saker att se fram emot! Efter skolan åker me and my daddy och hämtar upp Pernilla. Vi drar vidare till sjöstadshallen där vi ska ha stadslagsträning. Jag och Jun duschar där och åker direkt ner/upp till Västerås och spelar donkencup! Lite synd bara att vi varken sover i samma skola som något killlag, eller få gå på discot, tråkigt... Ska titta lite på robinsson nu, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0