Donkencup!

Har nyss fått reda på att vi ska vara med i Macdonald cup med fotbollslaget!  Övernattning, disco, matcher.. gud vad jag längtar! Den är om en månad och spelas i västerås.
Fan vad najs!

Ja, då var man hemma efter ännu en lång dag i skolan. Vårat chema suger totalt! Men än så länge står jag ut. Men om någon månad brister det, och då kommer ja få någon psysisk atack för att ja inte pallar. Men det kommer inte förns om en månad!
Snart är det 95-träning, och ikväll ska jag försöka hålla mig till bloggen. Skriver senare! / Rebecca


Kommentarer
Postat av: ekva

sv: jaaaaow.

assowh sjukt najjs med mscdonalds cupen :D

2010-09-14 @ 16:52:39
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Johanna - Foto

Roligt med fotbollscup :D

2010-09-14 @ 17:06:21
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Postat av: Eve

fyfan vad sööööööööööt becca!

2010-09-14 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0