Ett inlägg till er läsare

Ja, då var man hemma från skolan. Första hemkunskaplektionen idag! Vi lagade typ köttfärspaj eller någon sån skit. Jaja, enkel och snabb dag var det i allafall! Nu ska jag baka och sen plugga. Efter det är det träning. Nu känns det som om jag snackar om massa ointressanta saker, och på tal om det... Ni måste hjälpa mig!...

Jag vill att ni i det här inlägget kommenterar vad ni vill se mer av i min blogg. Vad ni tycker är intressant att läsa om, vad jag ska göra oftare, vad jag inte ska göra så ofta osv.. KOMMENTERA NU!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Typ outfits varje dag skulle var kul :) Puss <3333

2010-09-09 @ 16:04:41
URL: http://malmjennifer.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hissa och dissa mer ;)

Outfits <3

Tipsa om bloggar ;)

2010-09-09 @ 19:17:50
Postat av: mallan

vidioblogga ! :O

mer bilder,

skriv typ ner dina tankar !

mm :P allu lu <3

2010-09-09 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0