Fan jag babblar för mycket

Då var man hemma från en grymt jobbig träning. Jag tror helt seriöst att jag kommer spy eller svimma snart. Och jag är seriöst. Sprang coopers test imorse då jag blev heeeeeelt slut, trodde redan efter en stund att jag skulle spy, och var --> såhääääääääääär <-- nära på att göra det. Efter det handbollsträning, då vi tränade kontringar nästan hela träningen. ( alltså springa allt vad man kan, två sekunders vila och samma sak om och om igen ) Då var jag grymt nära på att svimma! Och efter träningen, ja då skulle vi tydligen ut och springa. Och då var jag hur jävla nära som helst på att spy och svimma på samma gång! Fyfan vad skönt att vila från sporten två dagar nu...



Kommentarer
Postat av: ekva

hur söt får man bli? :O

2010-09-16 @ 22:16:22
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0