Fredagen den 10onde


Imorgon då ser planerna ut såhär då.. Går i skolan till klockan två, då åker jag och Matilda in till stan och fixar lite grejer! Senare på eftermiddagen kommer Evelina, Alice, Elin, Kajsa och Sanny in. ( vet inte riktigt om det var någon mer ) Vi äter på resturang och har det mysigt. Och jag firar självklart Evelina, hon får present och allt sånt.
Senare under kvällen åker vi tillbaka till ödemarken och drar ut och träffar massa människor! Sen får jag och Evelina se vart vi sover, någonstans blir det, som varje helg! Ja, ungefär så kommer min fredag se ut. Kanske fullt upp, och alltså lite bloggning.
/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0