JAG ÄR HEMMA!

Hola amigos!
Jag har väl haft det... helt okej. Själva paddlingen va grymttråkig, men resten funka väl. Borta bra men hemma bäst säger jag, utan tvekan! Första natten sov jag inte ett skit, låg bara uppe och frös halft ihjäl hela natten. Fyfan vilken pina, längtar tills jag går och lägger mig!

Jag glömde min kamera hemma, alltså blir det inte många bilder från dagarna jag varit borta. Amanda tog en del, som jag nog lägger upp här imorgon. Har inte ork att skriva mer nu, ska sätta på en film och kommer troligtvis somna till den!
Puss och godnatt♥

Btw, vi är lediga imorgon!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0