'' OMG, BECCAS BLOGG GÅR UNDER!''

Ja ska inte börja säga förlåt för att jag inte bloggat och massa sån skit. Det är min blogg, jag bestämmer är jag vill blogga, och jag skiter i era kommentarer.
'' Gud, varför bloggar du inte? '' '' BLOGGA FÖRFAN! '' '' du suger på att uppdatera.
Jag godkänner dom ändå inte, dom tas bort direkt.

Har precis tagit ett skönt bad, fast det var jävligt oskönt. Råkade fylla hela skiten med kallt istället för varmt vatten. Så fick snarare ligga och lida. Men nu är jag uppe och har satt på mig mjukiskläder! Och om två dagar är det fredag, och helg! Ubernajs. Jaja, en bra bloggare berättar inte bullshit. Det är väl så det är? Puss

Hej jag är en fluga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0