Playahead.se

Jag saknar playahead så grymt mycket! Det sista året innan dom stängde ner det, var jag knappt aktiv där alls. Men om man tänker till - guuuud vad mycket roligare det var än facebook! Har lärt känna flera vänner därifrån. Skaffade playahead när jag gick i fyran och sammanlagt bytte jag namn minst 15 gånger! 

Haha 2007 ( fjortistiden ) ville ja självklart vara som alla andra så fixade en '' pea-tshirt '' där jag skrev massa pea namn på. Den finns fortfarande kvar och väcker minnen. Då hette jag sjukast som ni ser där i mitten! 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

åh skönt att inte va ensam om att sakna pea! =D

2010-09-08 @ 20:09:14
URL: http://nessupessu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0