1028

Jag och Bex i höstas. :)

Godmorgon! 
Vaknade runt nio och satte på tvn, lät Elin sova vidare tills nu. Vi ska snart ner och käka frulle och tagga till inför matchen vi ska spela kl tolv, är rätt taggad! Möter ängby som vi vanligtvis brukar spela ganska jämnt mot, så det blir antagligen än rätt tuff match. 

Efter matchen hinner jag inte så mycket mer än att åka hem, duscha och fixa mig sen är klockan ganska mycket. Det tar ju sin lilla tid att sminka sig, hitta kläder osv. och tiden går alltid så galet fort när man gör tjejgrejer, håller ni inte med? :) Men nu måste jag ner och äta frulle och sen byta om till fotbolls kläder. Pusss. / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0