ALLT BY MIG


Hade tråkigt så sjöng litegranna för skojs skull. Har varken bakrundsljud eller bra mick så det låter inte bra, höhö. SÄNK LJUDET, annars kommer era öra sprängas utav min röst! xpxP

Sitter just nu i min säng, snackar med min danska kompis valdemar på skype och med melinda på facebook, asnice! Imorgon är det skola och det ska inte bli någon kamp alls att ta sig dig, veckan kommer gå så sjukt fort! För... JAG ÅKER TILL BARCELONA PÅ LÖRDAG. Kan knappt tro att det är sant. Jaja, har bestämt mig för att börja packa tidigt i veckan så jag kommer ihåg allting jag vill ha med mig. Brukar oftast vara så att jag packar några timmar innan vi ska åka, men inte denna gång. Nu ska jag packa på tisdag.. Spik! Om ni vill veta mer utav min packningsplanering når ni mig på mobilen. KyssN♥


Kommentarer
Postat av: J

Om jag ska vara ärlig så rös jag faktiskt av din röst! Du är riktigt begåvad!! ;)

2011-04-10 @ 21:58:40
Postat av: Anonym

det låter verkligen skiiitbra! men ibland gör du lite ''djupa'' toner eller vad man ska säga x)

2011-04-10 @ 22:41:58
Postat av: Claudia

gud vilken fin röst du har!♥

2011-04-11 @ 21:20:20
URL: http://claudianunez.webblogg.se/
Postat av: N A T A L I E ♥

Begåvad tjej! Riktigt bra

2011-04-12 @ 09:05:21
URL: http://natalielinfors.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men lägg av! Skitfint ju!?♥

2011-04-12 @ 14:56:27
Postat av: sophia

sjuukt fin röst!

2011-04-12 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0