Dagen är kommen...


Vaknade av mig själv klockan 06.15.. resfeber så det finns inte! Har en hel del jag måste hinna med nu på morgonen som jag inte hann med igå, blandannat: Duscha, tvätta håret, raka benen, noppa ögonbrynen, göra tidinställda inlägg, blogga, fixa i ordning mig och packa det sista. Jag som hade tänkt gå upp klockan 9? Det skulle jag ju aldrig hunnit! Jag och mamma blir hämtade av Marlena (Pernillas mamma) strax före 12, så det blir jag, mamma, Marlena och Pernilla i en bil till arlanda - skitnice! Känner mig lite stressad nu så måste få lite saker avklarade, kyssar!♥

TAGGGGGGGGAAAADDD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0