Det är söndag!

Hej på er alla läsare!

Ligger hemma i min säng och lyssnar på musik, ska om en liten stund börja byta om till fotbollskläder, skoj-fotbollsmatch senare idag. Efter matchen tror jag faktiskt bara att jag ska vara hemma och ta det lugnt, plugga lite och självklart vara ute med mig själv i det fina vädret. HAHA, gillar att det har varit varmare här hemma än i Spanien! Så har inte blivit ett dugg brunare, bara lite på magen och benen. Jaja.. hade tänkt berätta om Spanien i nästan inlägg och även lägga in en del bilder. Det togs mer än 10 000 bilder, så alla blir det verkligen inte. Ska börja på nästa inlägg nu, höhö. Pussar♥

Arlanda airport...

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Va gärna med i dagens blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/april/vinnarna-ny-omgang-4.html#comment

2011-04-24 @ 15:28:33
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0