Fy vad jag älskar värme


Är det någon som håller med mig när jag säger att allt blir så himla mycket enklare på våren & sommaren? Jag känner sig mycket lyckligare rent allmänt, man har alltid något att se fram emot, det är mycket enklare att ta sig upp på morgonen och gå till skolan, det finns massor utav snygga vår&sommar kläder så man kan klä sig jättesnyggt, man kan springa runt överallt utan att frysa och frillan och sminket förstörs inte så fort man går utanför dörren... JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modell! <3 <3 <3 <3

2011-04-06 @ 22:27:48
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den där väskan? Snälla svara :)

2011-04-07 @ 15:50:23
Postat av: Linnea

Du är så jävla vacker becca, riktigt snygg!♥

Gullig du är när du spelar handboll :D

2011-04-07 @ 20:15:26
URL: http://linneawiidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0