GODMORGON

Godmorgon bloggen!

Tror att jag bloggar för.. ingen alls just i sekunden! Alla sover säkert på en lördag morgon klockan sex, utom mitt lag då, vi taggar inför slutspel! Jag ska om några minuter gå ner och äta hur bra frukost som helst, vilket är min största fiende.. har jättesvårt för att äta frukost tidigt på morgonen. Om någon ville veta, heh. Efter det blir det på med handbollskläderna och sen drar vi iväg till huddingehallen där vi kommer att befinna oss hela dagen. Kan kolla med Sophia om jag kan få blogga något inlägg från hennes Iphone4, så bloggen inte står helt tom under dagen. Ska ner och äta nu, mer blogg blir det om en stund. KyssN

Brist på bilder

Kommentarer
Postat av: Wille

Modell! För jäävla het! <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-09 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0