Jag är vaken, ohyeah.

GODMORGON LÄSARE!

Hur mår ni idag? Själv mår jag.. sådär. Det enda jag går runt och oroar mig för just nu är att jag ska bli sjuk till Barcelona, så fort jag känner en liteeeeen feeling av illamående får jag panik. Kan vara för att jag drömde VÄRLDENS MARDRÖM inatt. Jag blev magsjuk, natten mellan fredag och lördag och kunde därför inte följa med till Spanien. Gaaah, vill inte tänka tanken. Jaja, vi har somsagt vårkonsert idag, inget jag ser fram emot eftersom jag i stortsätt ska sjunga solo och nästan alla jag känner ska komma och titta. I hate this shit! Ska dra. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0