Jorrå, jag är vid liv.


Nyduschad och hur trött som helst. Har mjukisdress, inget smink och ser ut som jag vet inte vad.. så med andra ord så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen! Kolla på film, äta godis, sitta vid datorn, plugga om jag hinner.. och det man kan göra när man bara är hemma.

 Igår spelade jag tre stycken handbollsmatcher, vi mötte stockholms bästa lag.. så lyckades bara vinna en. Men vi har vunnit över alla förut, så jämnt är det i våran serie! Både jag och Pernilla var jätteslut efter matcherna, vi drog hem till henne och duschade samt åt middag, därefter åkte vi helt osminkade i mjukisdress till ica och köpte chips, dipp och Ben&Jerry som vi sedan åt till en film hemma hos Pernilla. Somnade hur tidigt som helst igårkväll! Nu ska jag ner och käka, efter det kolla film. / Rebecca♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0