/ Matilda, igen.

Tja igen! Galet vad bra jag är som redan har skrivit tre inlägg här, hoppas verkligen becca kommer hem med något fint till mig från spanien! Nejdå, jag är bara glad som fick äran att blogga här, hur många är det som får den chansen liksom? taha, nej fan vad jag babblar, skärpning Matilda..

Kom iallfall nyss hem efter att ha varit ute hela kvällen, ekerö var lika dött som alltid så jag och Elin drog hem tidigt och nu sitter vi i mys kläder och lyssnar på musik, det är mys. Ska snart sätta på en film och tjocka oss med massa godis, chips osv. Mummmms. Puss och godnatt! Juste, känner fan att jag måste länka till min blogg.. KLickaaaklickaaaklcia
Lite gamla bilder på mig och Becca! Alla är minst 3 år gamla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0