Mitt liv är awesome

Hej allesammans! Idag mår jag hur grymt som helst! Vårkonserten är över, det är sista dagen i skolan och jag åker till Barcelona imorgon.. det kan verkligen inte bli bättre! Konsterten igår gick väl.. sådär. Kan inte säga att jag låter bra i mick direkt! Det var jättemånga som filma, så om ni har tur får ni kanske se ikväll. Btw, största failen skedde när vi sjöng! En propp gick, allt i hela salen blev kolsvart och alla instrument och mikrofoner sluade att funka. Lyckat!

Idag ska klassen på museeum i stan, vi ska hålla hus där inne hela dagen. Tar med mig kameran så bjuder jag på lite bilder när jag kommer hem! Vi slutar inne i stan klockan halv två, då ska jag till city och möta pappa, fixa lite grejen till Spanien och efter det drar jag till brommaplan och solar med några vänner. Kommer väl hem runt 5! PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0