MYSFAKTOR 10000



Sitter hemma hos Malin tillsammans med Amanda och Viktoria, och Malin såklart. Efter skolan stack jag och Amanda till Ö&B och köpte onyttiga saker för 200 kronor, höhö! Samtidigt åkte Viktoria och Malin och hyrde en skräckis, jättenice. Jag sover här med tjejerna ikväll! Hur mysigt som helst. Vi ska göra tacos nu, och senare i kväll ska det vi köpt idag komma till användning - SKRÄCK, GODIS, CHIPS, DIPP, LÄSK. Vi har nyss kört loss i Malins rum, untzuntzuntz. Jaja, ska laga mat... nu vet ni i alla fall hur min kväll kommer se ut! Får se hur mycket uppdatering det blir.
 


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV; aha, trodde att du hitta dom på min, inte för att det skulle va något problem då, bara undra. men du fattar vad jag menar. puss :)♥

2011-04-29 @ 21:44:18
URL: http://amandalinds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda Hedlund?

2011-04-30 @ 02:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0