Plugga är kul!


Jag just nu - pluggar som... ni vet inte vad! Har till och med stängt ner alla sidor på internet, vilket var sju stycken! Höhö. Alla skype rutor är nedklickade och det enda som är uppe är mitt projekt på datorn och spotify, och blogg.se för tillfället. Nu kanske ni förstår hur mycket jag pluggar!

...Och just det, på tal om spotify.. jag och Amanda blev intervjuade idag när vi var i stan! Jag tror nog alla vet att spotify free ska bli spotify open och börja kosta? Alltså inget gratis spotify längre, buhu. Vi blev intervjuade och de ställde massa frågor om förrändringen, skitförrändring var min åsikt! Vi ska i alla fall sändas i radion, hihi. Måste fortsätta plugga nu, hörs!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0