Rubriker suger.

Tja bloggläsare! Det var ett tag sen.. har varit borta i en evighet känns det som! Mår för tillfället i alla fall jättebra! Lite stressad över skolan bara, men annars är det verkligen grymt! Dagen har inte sätt så speciell ut, Anders (95 tränaren) frågade idag om jag ville vara med och spela seriematch med damlaget idag, det var jag och några andra fyra andra 95or som skulle få vara med och spela, tvingades däremot tacka nej eftersom jag hade handbollsträning samt vikigt möte inför Barcelona.. men fick också reda på att jag kommer få spela en del matcher med damlaget, Skitkul!

Det luktar mat över hela vårat hus, hur jävla gott som helst, ska ner och äta nu.. bloggar mer om en liten stund! Pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0